Di Leva Gör en Bowie

Inspirerad av en annan blogg fick jag för mig att spela något med Thomas di Leva.

Jag hittade den här pärlan där Thomas gör en cover på David Bowies låt Heroes.

Heroes med Bowie är nog min favoritlåt, alla kategorier. Det är något magiskt med den. Jag vet inte exakt vad, men något är det…

Fast Bowie gör den bättre.

2 svar to “Di Leva Gör en Bowie”

  1. With all do respect men Di Levas version känns som … ja en fis i rymden jämfört med orginalet

  2. tomaskarls Says:

    Kat: Ja, det kan jag skriva under….

Kommentera

