Mårning

Här sitter jag o. sippar på kaffe i all sköns ro kl. 0611 en vardagsmorgon. Jag vaknade onödigt tidigt med tanke på att jag ska ha en passagerare med mig till jobbet idag, o. vi bestämde att vi åker kl. 0710. Men det är inte så konstigt att man vaknar tidigt när man går o. lägger sig tidigt, orsak o. verkan, typ.

Det är äta-sova-jobba-blogga lite som gäller nu. Längre än det räcker inte energin. Ja, o. gå på spanska förstås. Men det känns mest som att jag sitter där o. sover nuförtiden.

Såg att det var -4 grader när jag vaknade. Ännu har Kung Vinter inte släppt greppet.

Hmmm… Dax att tugga någå, så att man orkar koordinera logistik hela dagen.

6 svar to “Mårning”

  1. Hepp & Gumårån!!!
    Jösses, du kund väl ha ringt mig då du ändå va oppe ;-)
    Månne d e nästa våg av vårtrötthet som kommit då man e så seg?
    kram o ha en bra dag!!!

  2. Skönt att vara uppe i tid och slippa stressa. Det är ju en bra början på morgonen :-)

  3. Synd om dig som går miste om alla de ljusa kvällarna.

  4. tomaskarls Says:

    Loppan: Kram! :)

    Maria: Det värsta jag vet är att stressa på mornarna.

    Ken: Jag slår vad om att det är ljusare kl 0600 än kl. 1100.

  5. Tankesultanen, yrar.. ;) Says:

    Tss.. EN ANNAN satt o sipprade på kaffet kl 0553. Därefter gjorde jag återigen samma sak kl 0805 då jag anlänt till jobbet. Och sen återigen kl 0902.. sen följande gång 0934.. sen.. :)

  6. tomaskarls Says:

    Tank: Inte undra på att du måste jobba på söndagar ibland, när du dricker kaffe hela dagarna :)

Kommentera

