Susan Boyle

Jag kan inte bli kvitt känslan av att hon är en bluff.

Inte i den meningen att hon skulle sjunga dåligt, hon sjunger ju bevisligen väldigt bra. Men jag har svårt att tro att hon skulle vara så oskuldsfull som hon framställs. Hon är alldeles för medievan för att vara 47 år o. okysst. Tycker jag, men jag kan ju ha fel.

Sen tycker jag att det är intressant att hon blir så populär just pga att hon, påstås, vara okysst vid 47 års ålder. Det får ju lika stor uppmärksamhet som hennes sångröst. Det är väl en talangtävling?! Inte en tävling i sexuell erfarenhet!?

Men så fungerar väl vi människor, vi gillar såna här historier (oavsett hur sanna de är) för de inger hopp om att man själv kan ”lyckas” oavsett sin situation.

8 svar to “Susan Boyle”

  1. Embedding disabled by request … eller är det bara hos mig?

  2. tomaskarls Says:

    kat: Nä, inte bara hos dig.

  3. ja vet int vem d här e, namnet säger mig ingenting. Siir ja för lite på tv???

  4. Dubbelklicka bredvid startknappen! Hon är alltför stöddig.

  5. tomaskarls Says:

    Anni: Hmmm… Det var en kryptisk kommentar. Vet inte riktigt hur jag ska tolka den :)

    Loppan: Nåja, hon är väl ganska färsk som kändis :)

    hsg: Typ…

  6. MYCKET kryptisk. ;-) En hel del av det material som tas bort från You Tube eller där inbäddningen inaktiverats går att hitta på Dailymotion, men det vågar man ju knappt tipsa om efter tidigare dagars Pirat-diskussioner…

  7. tomaskarls Says:

    Anni: Ahaaa… :)

Kommentera

