Lunes

Lunes betyder måndag på spanska.

Måndag redan. Jag känner mig inte så där jättepigg just nu, om jag ska vara ärlig *gäspar*. Men tydligen tillräckligt pigg för att skriva ett blogginlägg. Hmmm…

Undrar när jag ska komma så långt att jag slutar att drömma om jobbet under helgerna åtminstone. Hmmm…  *gäspar*

På tal om onödiga blogginlägg…

Nämen, ni ska ha en bra dag hörni…

8 svar to “Lunes”

  1. Int behöver man väl allti va så ”nödig”?
    Ha en bra dag du me!

  2. Kaffe på bara!

  3. Du behööver inte drömma om ett jobb längre. Nu har du ju ett drömjobb. Nu gäller det bara att sköta det och bli rutinerad.

  4. Inget onödigt blogginlägg alls. Hoppas du haft en bra dag själv.

  5. tomaskarls Says:

    Loppan: Hmmm… Behöver man kanske inte….

    Daniel: Tror du jag skulle har fått ihop ett blogginlägg utan det?! :)

    hsg: Hmmm… :)

    Kat: Det har varit en jobbig dag…

  6. vem sa rutinerad? kan d nånsin va bra???
    kram o trevli tisdag nu då, när den en gång e i turen :-)

  7. Det var jag som sa rutinerad. Det är nästan alltid bra och ofta helt nödvändigt med rutin. Hjärtkirurger måste ha stor rutin för att få ansvar för operation i hjärtat. Flygkaptener och piloter med stor rutin är också bra. Att ändra i programvaran i styrsystem som styr hela fabriken. Krävande arbetsuppgifter är jobbiga tills man blivit van. Fumlande amatörer kan vara spännande i vissa speciella situationer har jag hört damer säga.

  8. tomaskarls Says:

    Loppan: Rutin kan nog vara bra i vissa sammanhang.

    hsg: Rutin är bra för hjärtkirurger, ja…

Kommentera

