Hmmm…

Jag läste ett blogginlägg idag som gjorde mig sentimental, fick mig att tänka på gångna tider.

Det påminde mig om att livet inte alltid blir som man vill att det ska bli. Det blir som det blir…

4 svar to “Hmmm…”

  1. LIvet blir sällan som man vill. Men det kan bli bra ändå… *kram*

  2. Va e väl mer sant än d…..
    kram

  3. En sång säger så mycket… En sång letar sig in mellan raderna.
    Jag har lyssnat och tänkt. Svårt att inte bli sentimental.

    Livet blir vad det blir. Och samtidigt som det är spännande så kan det också vara extremt sorgligt.

    Kram till dig,T!

  4. tomaskarls Says:

    Jo: Speciellt Dylans sånger säger mycket… Kram!

Kommentera

