Adressen hittas tydligen

Hmmm… Minns ni när jag gnällde om det här?! Problem med att ladda sidor.

Mitt i allt slog det mig att det här problemet har försvunnit, faktiskt. Försvunnit så där obemärkt, för jag kan inte minnas när det krånglade senast. Och jag har inte gjort något annat än att gnälla här på bloggen.

Kanske de rätta människorna läser här?! Kanske Liza kollat med polpennan iaf?! :)

2 svar to “Adressen hittas tydligen”

  1. Klart de rätta människorna läser här :)

  2. tomaskarls Says:

    Kat: Ja, jo, visst….

Kommentera

