Publikrekord

Idag har jag nog slagit publikrekord här på bloggen. Detta tack vare att jag halvt i sömnen länkade till artikeln om de fettbildande frukterna i förra inlägget. Vipps hade jag över 100 unika besökare på under en timme. Sen har ju the usual suspects trillat in under dagen, o. ännu är inte dagen slut.

Bloggens statistikräknarsida är syret i mitt liv. När jag ser att folk läser känns det som att jag finns, som att jag synns. De dagar det är färre som läser, så känns det som att jag finns lite mindre.

Det här låter inte riktigt hälsosamt, märker jag nu när jag läser vad jag själv skrivit.

keynote_audience_itforum20051

11 svar to “Publikrekord”

  1. F-n Tomas du finns oavsett vad de där siffrorna visar!

    One of the usual suspects

  2. tomaskarls Says:

    Kat: Jajo, visst… Jag spetsar ju till det lite för att höja tittarsiffrorna :)

  3. Hmm… Sov gott nu bakom din rymdgardin.

  4. Kat. (skrattar ihjäl mig åt min egen lustighet) Says:

    Vem hade kunnat tro att frukt var så fruktsamt förresten…

    Gonatt!

  5. tomaskarls Says:

    Kat: Ha, ha… Den var ganska bra faktiskt :)

  6. Det är bra att många reagerar. Men det verkar vara hopplöst att informera den stora allmänheten om att de kostråd vi levt efter i 30 år är bygda på lösan sand. De som sysslar med vår hälsa tycks vara de personer som har det sämsta omdömet. Människor kan man missköte ganska mycket innan de får allvarliga fel. Maskiner skadas direkt om de blir felbehandlade.

    Retade mig på denna artikel i Aftonbladet.

    http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5046122.ab

  7. Intressant med den där räknaren, borde pröva att installera en sån sen nån gång då man orkar… :) fastän vi finns till utan en sån också!

  8. tomaskarls Says:

    hsg: Dagens kostråd har blivit en helig ko.

    just another…: Jo, fast den är ganska beroendeframkallande, för att uttrycka det milt.

    Förövrigt hör du nog till The Prime Suspects :)

  9. :) Nu har jag försökt installera en sån, få se om den börjar fungera!

  10. Jag ser och hör dig! ..och när jag inte läser så känner jag dig!
    Förstår du? :)

    Du är högst verklig!
    Kram

  11. tomaskarls Says:

    A prime susp…: Hmmm… Få se…

    Jo: Det var djupt! Jo, jag förstår :)

    Kram!

Kommentera

