Jaha…

….en sån natt blev det inatt. Svårt att somna men allt för lätt att vakna = för lite sömn. Lika bra att stiga upp då. Morgonstund har guld i mun, eller vad är det man brukar säga?! Men har den egentligen? Det beror väl på omständigheterna?! Just nu har jag svårt att hitta guldet.

Jag märkte när jag klickade mig igenom nättidningarna att det har tydligen varit schlagertävling igår. Det har gått mig helt förbi att det var något sånt på gång nu. Jag vet inte ens hur Finlands bidrag låter.

Det verkar bli en vacker dag, att döma av ljuset som reflekteras i grannhusets fönster.

Nu var kaffet slutt…

4 svar to “Jaha…”

  1. men riktiga viiisut kommer först i lördag, fick ja veta igår :-) Sku sii på d men ja e ju så dålig på d här me tv, vet aldri när va kommer.
    E d int Waldo´s people (elä hu d nu ska skrivas) som e me i år, vet int heller va sången heter elä hu den går…
    kram ha en bra onsdag!

  2. http://www.youtube.com/watch?v=ybbNQnSPseA Men jag tittar nog först på lördag. Orkar inte med alla uttagningar och semifinaler och sånt som de har nuförtiden.

  3. gaah, vad hände med min kommentar???

  4. tomaskarls Says:

    Loppan: Kram, o. ha en bra torsdag! :)

    Yvonne: Inte vet jag?! Den syns på ”min” sida, my dashboard, men icke här.

Kommentera

