Dag 2.2/Fredagsporr

Jamen va fan tänkte du på!!!? :)

lamp

11 svar to “Dag 2.2/Fredagsporr”

  1. Jag förstår ingenting.
    Klart det är en lampa, om jag så ställer mig på huvudet o tittar så är det fortfarande en lampa ..;)

  2. tomaskarls Says:

    Kat: Det låter som att du försöker förklara bort något… :)

  3. Den där lampan omger sig med alldeles för lite celluliter för att se ut som en riktig stringtrosa, tycker jag.

  4. tomaskarls Says:

    Anni: Hmmm… :)

  5. … eller också är tatueringen på baksidan av vänstra låret förskräckligt ful! :-D

  6. Det är en lampa

  7. tomaskarls Says:

    Anni: Kanske det?! :)

    Kat: Vem har sagt något annat? :)

  8. Tankesultanen, yrar.. ;) Says:

    Märkligt.. nu ser jag bara en lampa.. första gången något HELT annat..!! ;) Ha en trevlig sabbat! Shalom! :)

  9. tomaskarls Says:

    Tank: Märkligt! :)

  10. Rubriksättning á la HBL?

  11. tomaskarls Says:

    Ken: Njaaa, á la Tomas :)

Kommentera

