Dag 2./Uppvaknandet

Gäsp! Någon här, eller är alla på jobb kanske? Vissa är ju inte det dårå. Mohahahahaaaaa….. :)

Har ni varit med om det där någon gång att ni drömmer något o. när ni vaknar vet ni inte om det har hänt på riktigt eller om det var en dröm? Det hände mig inatt. Nu efter två koppar kaffe börjar jag dock vara på det klara med att det bara var en dröm utan verklighetsförankring. Men inatt när jag vaknade visste jag faktiskt inte. Det var en så hemsk sak så jag tänkte att jag kanske i det medvetna har förträngt att jag gjort det.

Jag minns att det här hände en gång för länge sedan oxo. Då drömde jag att jag o. några till hade gjort inbrott i butiken i Kuni o. stulit mellanöl. Men det var alltså oxo bara en dröm, som tur var.

Jag märker att jag har svårt att släppa tankarna på jobbet fast jag är ledig. Mitt i allt kommer jag på mig själv med att sitta o. tänka på olösta logistkproblem. Nå, kanske det släpper så småningom.

4 svar to “Dag 2./Uppvaknandet”

  1. Morning!
    Nej vissa andra har ledigt också. Måste ha varit en stark dröm.
    Ut o ped i grannvädri så släpper/slipper du tankarna på jobb o mardrömmar.
    Själv ska jag planera bröllop idag :)

  2. tomaskarls Says:

    Kat: Jasså, jag trodde du var gift redan :)

  3. Är jag? Äsch då. Å andra sidan konverterade jag till islam i onsdags så då borde det väl vara ok eller?

  4. tomaskarls Says:

    Kat: Hmmm… :)

Kommentera

