Dag 3./P-boten

Det känns precis som söndag idag fast det är lördag. Det ledde nästan till att jag fick parkeringsböter.

Vaknade lite efter 7 o. tänkte att ”Jaha, another fuckin’ söndag”. Jag hade hunnit dricka kaffe, äta frukost o. börja diska innan det slog mig att ”Helvete! Det är ju just saturday yet”. Vilket betyder att det kostar att parkera efter 8 där bilen stod. Rusade ut för att flytta den o. som tur var hade ingen lapplisa hunnit vara framme o. besudla den med en lapp. Ibland har man tur…

Att sånt…

Edit kl. 1017: Fan vilket banalt inlägg, märker jag nu när jag läser det. Men det får stå kvar.

4 svar to “Dag 3./P-boten”

  1. Tankesultanen, yrar.. ;) Says:

    Trodde jag oxå igår att det var söndag.. men i dag är det då isf bonussöndag.. Och jag bävar redan inför morgondagen då jag ska opereras hos los kirurg.. Om jag aldrig skriver mer i din blogg vet du att jag aldrig överlevde operationen.. ;)

    Tur förövrigt att man inte har bil och därmed slipper kuta fram och tillbaka för att slippa böter.. om du var diplomat kunde du bara skita i allt.. :) Skål!

  2. tomaskarls Says:

    Tank: Ska du operera bort skrumplevern?! :)

  3. Har ni inga parkeringsplatser för invånarna i ”ditt” hus?

  4. tomaskarls Says:

    Yvonne: Jo, men det kostar.

Kommentera

