Överkörd II

Hmmm… Där ser man, bilen som tänkte meja ner mig var besiktigad senast i februari 1995 o. borttagen ur registret.

Jag är inte så förvånad.

5 svar to “Överkörd II”

  1. det kanske var en spökbil du såg?

  2. tomaskarls Says:

    Maria: Kanske det? Kanske jag håller på att bli galen?

  3. Det tror jag knappast men det är däremot ”chauffören”

  4. Tankesultanen, yrar.. ;) Says:

    Hmm.. han gjorde ungefär som du då det begav sig. Jag kommer nog ihåg hur Cheb K. berättade om hur du mekade med bilen ute i -35 graders kyla för att sedan åka runt runt på en gårdsplan.. och medge att du ibland drog ut på de stora vägarna oxå..!! Kanske med lite sprit i din 15-åriga hjärna och med en oregistrerad bil.. ;)

    Trots det höstlika vädret får du ha en skön sabbat och hälsa Jussi Tola om du råkar se honom i helgen!! :)

  5. tomaskarls Says:

    Kat: Hmmm…

    Tank, yrar: Det var på det frusna havet jag (vi) körde :)

Kommentera

