In concert…

Lady of the Lake. Som oxo är känd som kommentatorskan Anni på den här bloggen.

Inkommande lördag 13.6 kl. 20.30 har hon o. Dani Strömbäck keikka på Åminne Folkpark. Så dit tycker jag att ni ska ta er. Det här får jag inte betalt för att skriva.

Någon satisfaction guaranteed lovar hon dock inte, men jag tvivlar inte.

Det här är inte Lady of the Lake. Men ungefär så här blir det nog på Lördag…

13 svar to “In concert…”

  1. Tack, sötnos! Hoppas du kan komma själv också! :-)

  2. Tankesultanen Says:

    Hmm.. jag är faktiskt påväg österut fre-lö.. så kanske borde jag ha åkt dit?!? Anni vill man ju träffa!! :) Synd bara ni bor i tjottahejti..!

  3. Lördag är tyvärr i sin helhet vikt för jobb. Måste bara få färdig en massa foton. Annars så har ju nog Anni väckt nyfikenheten så pass att jag nästan kunde ta mig hela vägen till Åminne folkpark :)

  4. tomaskarls Says:

    Anni: För all del, snygging! Får se hur det blir lördag…

    Tank: Vi bor inte där.

    Ken: I see…

  5. Vad synd att jag är i Hfors då :-/

  6. Tomas-raring, släpa nu med dig själv och dina bångstyriga halvfransmän och arbetsnarkomaner till polare ut på lite paviljongliv i skärgårdmiljö så här en lördagkväll mitt i ljuva sommaren – efter spelningen lovar jag att göra ”DET” med er allihop och t o m på samma gång! *gapskratt* (för er som ännu inte fattat jargongen handlar ”det” alltså om att dricka kaffe!)

    Yvonne: Verkligt tråkigt, hade varit trevligt att träffas – men det kommer fler tillfällen! :-)

  7. tomaskarls Says:

    Yvonne: Det ska du inte säga före du hört henne sjunga :)

    Anni: Ha, ha… Det var kanske bra med en förklaring där på slutet :)

  8. Lavemang™ Says:

    jag har en bekännelse… jag har aldrig ALDRIG varit till Åminne… varför det blivit så vet jag inte, antagligen delvis därför att saker söder om Vasa inte varit så intressant (genom tiderna) borde jag göra en bättring nu…?

  9. Lavemang™: utan vidare borde du det! ;-)

  10. Tankesultanen Says:

    Ahaa.. söder om Vasa skriver Lavis.. hur mycket söder om Vasa är Åminne då.. det är inte så att det är lite nära Åbo?? *hoppas* Tycker att jag har hört om Åminne förr nämligen.. ;)

    Om det inte är så hoppas jag att notre chanteuse a voix a nous har tänkt på detta med Youtube och har för avsikt att lägga upp en del av spelningen på nätet! :)

  11. Notre chanteuse a voix a nous – vad det än betyder, men just för tillfället får jag väl lita på dig, Tankie-darling! – lägger upp allt som passerar hennes stränga censur endera på bloggen eller myspace – alternativt FB om man vågar ge sig tillkänna där. ;-)

    Åminne ligger ungefär lika långt från Åbo som viljan och desperationen kontra latheten. :-D

  12. Tankesultanen Says:

    Putain.. då vart det inget Åminne för min del då.. *surar* ;)

    Men har du aldrig lärt dig kärlekens språk Annie-luv?? Säg inte att du var en av dem som läste det hårda tyska språket? Eller var det kanske spanska? Caramba! :) Hursomhelst skrev jag att du är vår egen vokalist och sådana platsar på Youtube! Men okej för dina alternativ. Snart tvingar du mig att öppna ett FB-konto igen.. ;)

  13. tomaskarls Says:

    Tank: Alla faller i FB träsker till sist. Fråga Anni o. Yvonne :)

Kommentera

