Ett år, typ

Tiden flyger iväg, det temat har jag varit inne på tidigare.

I veckan har det gått ett år sen jag flyttade hit till Vasa. Det kunde ha varit förra veckan, känns det som.

Ett turbulent år, igen. Intensiv jobbsökning hela hösten, vistelse på Jobbsökardagiset, yxan nästan kastad i sjön med tanke på jobb, så mitt i allt jobb i en totalt ny branch, på Iso W. dit jag ville, en väldigt intensiv jobbstart, många nya människor längs vägen, o. två nya lägenheter.

Jag tänker inte älta det desstomer, bara konstatera att je regrette rien, fundera på hur livet ser ut om ett år o. vara glad åt att livet inte varit förutsägbart o. långtråkigt iaf.

Spelar: Billy Tallent/Rusted From the Rain

moi 0021

7 svar to “Ett år, typ”

  1. Är du på väg i bastun på fotot? :)

  2. tomaskarls Says:

    Yvonne: Jo, jag brukar ha en så där allvarlig min då :)

  3. ojjj….du ser lite farlig ut ju. Är du det?

  4. Du har en liten passion för att visa dig med bar överkropp.

  5. tomaskarls Says:

    Kerstin: Visst! I’m a bad mutherfucker :)

    Maria: Kanske jag har. Men vad har det här fotot med det att göra? Här är ju det mesta av den lönnfeta överkroppen bortphothosoppad :)

  6. Det är bra att att se seriös och illfundiger ut i vissa sammanhang och då man är verksam i en seriös branch. Men du får inte glömma att också le ibland så att hela världen ler emot dig. Var glad. Du har mycket att var glad över.

  7. tomaskarls Says:

    hsg: Jag ska jobba på smajlet :)

Kommentera

