Kvällens käk

Kvällens käk blev en egenhändigt gjord potatissallad med en entrecote o. ruccolasmör.

Inte illa, om jag får säga det själv.

Bilderna får tala för sig själva den här gången. Det som fattas från bilderna är rivet citronskal o. en skvätt citrosaft som jag satte i smöret.

7 svar to “Kvällens käk”

  1. Allt såg bra ut tills ärtorna kom i bild…

  2. tomaskarls Says:

    Maria: Ha, ha… Nå, dom kan man lämna bort om man vill :)

  3. Det verkar gott :)

  4. Katrin Haga Says:

    Mumsigt….som vanligt ;) Du borde göra en egen kokbok, jag köper gärna 1a exemplaret :)) signerat :)

  5. tomaskarls Says:

    Yvonne: Blev faktiskt riktigt bra.

    Katrin: Hmmm… Vem vet?! Jag kan ju printa ut blogginläggen o. sätta dom i en mapp o. sälja dom :)

  6. johanna Says:

    Hörrö mästerkocken! Jag tror du fàr lov att bjuda mej pà mat när jag kommer hem! :)

  7. tomaskarls Says:

    Johanna: Nååååå, nu tar du väl i!? Mästerkock o. mästerkock, det är inte svårare än att följa ett recept :)

Kommentera

