Arla

Drömmar om jobbet tvingade, efter en orolig natt, till sist upp mig lite efter kl. 0500. Alldeles för tidigt alltså.

Det är lugnare på jobbet nu, för att inte säga ganska lungt, men ändå drömmer jag om jobbet ganska ofta.

Solen kravlade sig upp över taknocken på grannhuset för ca. 15 minuter sen. Det ser ut att bli en vacker dag, vädermässigt alltså.

Det är nu tre veckor kvar till två veckor ledigt. Det känns som att det verkligen behövs, hade gärna fått börja redan nu…

Äh…

5 svar to “Arla”

  1. 5 är tidigt …
    Ja nog skulle jag unna dig semester redan nu.

  2. Tankesultanen Says:

    Har du köpt dig den där spikmattan du talade om? Många som har den säger ju att de sover så jäkla gött då.. knske ngt jag borde satsa på oxå. Bortsett från natten mot lördagen då jag komasov i 11 h.. så vaknar jag nu återigen vid 3-4 -tiden och kan inte längre somna om.. och jag har semester! Putain! ;)

  3. tomaskarls Says:

    Kat: Jo, 5 är tidigt.

    Tank: Je suis choqué!!! Hur noggrant läser du min blogg egentligen? Jag har ju till o. med skrivit om spikmattan här :)

  4. Hörrö, varför står det:

    ar gaJsHost = ((”https:” == document.location.protocol) ? ”https://ssl.” : ”http://www.”); document.write(unescape(”%3Cscript src='” + gaJsHost + ”google-analytics.com/ga.js’ type=’text/javascript’%3E%3C/script%3E”)); var pageTracker = _gat._getTracker(”UA-6508291-1”); pageTracker._trackPageview();

    I din blogg i högerspalten?

  5. tomaskarls Says:

    Maria: Det vette fan! Är du full? :)

Kommentera

