Photoshoot whit dead orkidée

Här under semestern gick jag o. skämde bort mig själv med en ny kamera, närmare bestämmt en: Canon EOS 500D + EF-S 18-55/3,5-5,6 IS + Experience-kit + UV-filter + 4GB minne .

Många nya knappar att lära sig. Och bästa sättet att lära sig är väl att tokplåta, o. se vad det blir.

I fredax hade jag en fotosession med en av mina döda blommor.

Klicka på bilderna för att förstora dom.

8 svar to “Photoshoot whit dead orkidée”

  1. Grattis till nya kameran! Har faktiskt aldrig tänkt på att fotta mina blomvrak….jag är skitdålig på detta med blommor.

  2. Vad konstnärlig du är! Bra öga!

  3. tomaskarls Says:

    Kerstin: Döda blommor är tacksamma modeller :)

    Liza: Du ska få dom där 50 eurona sen :)

  4. Ok men släng bort de döda blommorna nu (bär ut dem hela den långa vägen till soptunnan) och köp nya!

  5. Hahahahahah!
    Det var visst kl. 23:37 i Teräsgränden? XD

  6. tomaskarls Says:

    Kat: Men hetsa inte upp dig över mina döda blommor…

    Liza: Jag tar med texten till nästa kommentar du ska skriva :)

  7. nämen brorsan har du tagit livet av min orchideee?!! ;) tror du fick den lite halvdöd i och för sig.. Coola bilder!

  8. tomaskarls Says:

    Johanna: Hmmm… Båda till o. med :)

Kommentera

