Dagens motionerande

Vet ni va, jag hoppade över motionerandet idag. Motionerandet som jag sa att jag hade spikat. Tänkte att ”Näääe, inte idag. Ska jag ut o. motionera nu så blir det här som vilken motherfuckin’ vardag som helst”. Motionerar gör jag faktiskt nästan varenda vardag nuförtiden, o. ibland måste man stanna ekorrhjulet, stiga ut o. se på världen runt omkring.

Speciellt dåligt samvete har jag inte heller. De senaste fyra månaderna har jag antagligen motionerat mer än jag motionerat sammanlagt under de senaste fyra åren. Då kan man med gott samvete skippa ett planerat motionspass.

11 svar to “Dagens motionerande”

  1. Tankesultanen Says:

    Ärligt, motionerar du på vardagar?? Har du blivit en sportdåre?? ;) Har du börjat cykla till jobbet el vad gör du?

    Det var ett tag sedan mannen! Jag läser dig blogg fortfarande men hinner inte med att kommentera så ofta.. å andra sidan skriver du inte så mycket i din blogg du heller numera.. den kör lite på sparlåga.. förutom nu då..

    Vad ska du göra i stället för att träna då? Supa!? :) Ha en trevlig sabbat och glöm inte att kolla på matchen i kväll!! Heja Sverige!!!! :)

  2. tomaskarls Says:

    Tank: Jag hade nästan tänkt börja efterlysa dig via Interpol, eller nått. Men det är sant, jag skriver inte så mycket nuförtiden.

    Jo, ärligt, jag motionerar ganska mycket på vardagar.

    Nu, nu…. Nu ska jag äta Entrecote med klyftpotatis o. sen får vi se…

  3. Exactomundo! :) På allt, text och serien!
    Ha det gott, hoppas entrecóten smakade! :)

  4. tomaskarls Says:

    Liza: Entrecoten estaba de puta madre! :)

  5. Inte för att jag kan spanska men svor du just?!! :)

  6. Varifrån har du fått för dig att jag förstår spanska? Ovårdad spanska dessutom… X)

  7. tomaskarls Says:

    Kat: Det kan man väl säga att jag gjorde…

    Liza: Ovårdad spanska är lätt att förstå… Såg du inte hur jag viftade med armarna!? :)

  8. Sidubara, man snappar upp ett och annat ord här och var. På denhär bloggen tex. Natt natt.

  9. Tankesultanen, yrar.. ;) Says:

    Il vaut mieux parler francais que cette langue de barbare.. Pourquoi ne parle tu plus jamais la langue de l’amour, la langue du pays des merveilles?? Merde. :)

  10. Det är bättre att tala franska som språk barbariska .. Varför talar du aldrig kärlekens språk, språket i Underlandet? Skräp. :)

    Tackar Google Translate.

  11. Tankesultanen, yrar.. ;) Says:

    Jag har ju en kollega som alltid mejlar på engelska till Tyskland och sen översätter han rubbet till tyska med Googles översättningstjänst.. För att förstå innebörden kan det ju vara bra.. men nog fasen massakrerar Google språket.. ;)

Kommentera

