Nåja Löppan…

Nu ska jag svara på Loppans utmaning, när hon oxo berättat vad jag ska göra.

Det var ett ganska tråkigt foto jag hittade, eller alla var tråkiga som föll inom ramarna för hur man skulle hitta fotot. Jag smakade på tanken att fuska (vem kunde kolla det) och ta något häftigare foto, men sen drabbades jag av dåligt samvete så jag lät bli.

Fotot är taget 29.11.2008, alltså för ganska exakt ett år sedan. Jag håller på att laga någå mat som jag inte minns vad det var (men som tydligen inehöll chanpignoner). Och jag fotograferer för att göra ett Kvällens käk-inlägg. På bilden en c… (orkar inte skriva ut det, det är ett så svårt ord) som blivit två. Jag kallar konstverker: C och Kniv.

Jag orkar inte utmana någon speciell, alla får ta åt sig…


5 svar to “Nåja Löppan…”

  1. Hyi vilken kniv!

    Du får nog visa en häftigare bild också, vi kan lägga till en ny regel som tillåter det.

  2. Vad bestod utmaningen i exakt? Jag fattar inte helt…(bor i Norge som du vet!)

  3. visst väl att du sku måsta påminna alla om att ja glömd skriva me detaljerna för utmaningen :-D

  4. Champinjoner! :P

  5. tomaskarls Says:

    Kat: Stor kniv, ja.

    Kerstin: Man skulle ta 4. eller 7. fotot ur 4. eller 7. mappen på datorn och skriva något om det.

    Loppan: Jag glömde det ju själv oxo :)

    liza: ja, ja… :)

Kommentera

