Tattoo

Det här räddade min annars ganska tråkiga lördag. Jag skrattar så jag gråter.

Viktor från Sverige har varit till Egypten och låtit sig tatueras, hennatatueras. Men det blev inte som Viktor tänkt sig. Huden svällde upp. Antagligen sved det lite oxo. Medicinsk expertis menar att Viktor inte kommer att kunna sola i sommar. KA TA STROOF!

Viktors mamma vill nu varna andra att det svider och sväller upp när man tatuerar sig.

Viktor har oxo blivit chockad över hur stor tatueringen blev och vad den kostade. Vilket jävla pucko tar en tatuering utan att bestämma hur den ska se ut och vad den ska kosta före nålen börjar surra?

En av mina gamla lärare sa såhär: ”Det är inte den som luras som är dum, utan den som låter sig luras”. Nu förstår jag vad han menade.

2 svar to “Tattoo”

  1. Det är säkert kräksjukan som sugit intelligensen ut mig, men vad var det för roligt med ”fel 404”?
    :)

  2. tomaskarls Says:

    Liza: Ha, ha… Nä, du är nog vid dina sinnens fulla bruk. Aftonbladet har tydligen tagit bort artikeln :) Det är förståeligt för den var både dåligt skriven och innehållslös. Den handlade om en snubbe som hade tatuerat sig utan att fråga hur stor den skulle bli eller vad det skulle kosta. Nu var han oxo missnöjd över att det hade svullit upp :)

Kommentera

