Dr.

Ikväll ska jag gå på en doktorsmiddag. Personen som har doktorerat har jag helt lärt känna via bloggandet och nätet. Så vem har sagt att tid framför datorn är bortkastad tid?!

Nä, jag hinner inte skriva mer… Gotta go…

Svårt att fota sig själv i spegeln.

18 svar to “Dr.”

  1. Ha en trevlig doktorsmiddag!

  2. Och så stilig du är i festmundering! Hoppas ni hade en trevlig kväll! :)

  3. tomaskarls Says:

    Jenny: Tack! Det var en trevlig doktorsmiddag!

    Liza: Tsss… Vilket smicker. Tack! :)

  4. Tankesultanen Says:

    Du hör till den lyckligt lottade skaran som varken ser ut som en felklädd pojkspoling eller en gammgubbe i kostym!! :)

    Hoppas doktorsmiddagen inte var som den Uffe sjunger om.. där några pissar i, andra dricker ur doktorshatten. ;) Hoppas du får en bra sabbat! Shalom!

  5. Det var en fin fest, säger doktorn herself och jag är jätteglad över att du var med!

  6. tomaskarls Says:

    Tank: Näää, inget pissande i hattar :)

    Yvonne: Roligt att vara där oxo!

  7. Tankesultanen habib Says:

    Aah.. jag borde ha gissat. Nu är jag faktiskt lite stolt över dig Yvvan-luv!! Och gratulerar!!! :)

  8. Tack, Tankis-habib :) Jo, det var jag. Börjar så småningom kvickna till nu efter alla festligheter. Och nu testar jag om det hjälper att ”byta identitet”, av nån anledning har Tomas blogg börjat bojkotta mig och svepa in alla mina kommentarer i spamfiltret… kanske jag lyckas lura spamfiltret nu?

  9. Tankesultanen Says:

    Det gjorde du tydligen.. jag antar du med din doktorstitel blivit lite för fin för att bli accepterad på denna här bloggen, därför blir du refuserad och hamnar i spamfiltret. Bloggen är ju från landet lagom.. :)

    Eller inte.. ser nu att det är wordpress.com.. inte alls från svennebananlandet kanske.. ;)

  10. tomaskarls Says:

    Ja man vet aldrig vad Yvonne häver ur sig därför ville jag läsa vad hon skrivit först före det kommer ut i offentligheten. Men nu är hon lös igen :)

  11. Det är bra då man hittar kryphål… ;) Tankis-habib, OM det går så att jag är i Stockholm nästa helg, 5-6.6, bjuder du mig på Latte då som du lovade????

  12. Hur fräsch har inte du blivit då på en skala?????? Inte för att det var illa innan men du ser ut som en ny Tomas!

  13. tomaskarls Says:

    Yvonne: Få se nu om Tankis vågar träffa dig irl?!

    Maria: Tack för komplimangen! Det är kanske de 11-12 kg som försvunnit som du ser :)

  14. Tomas honey, hade du bott närmare hade du haft en gammal kvinna som stalker trots dina något konventionella tankar vad gäller manligt och kvinnligt ;-)

  15. Tankesultanen Says:

    Oh I’m honoured!! :) Tack vare att den uråldriga djungeltelegrafen fortfarande fungerar så får jag nu nys om denna nyhet..!

    Mais bien evidemment, Yvvan-luv.. självfallet ska jag bjuda dig på en utsökt latte på Stureplan om du kommer hit i helgen!!! Och kom då oxå ihåg att jag likt gli italiani tolkar latte som ett glas mjölk haha.. nej då, skojar! ;)

    Jag är på konferens i 3 dgr denna vecka så det är och har varit lite stressigt att kolla in bloggen, även om jag faktiskt gjort det som hastigast utan att se aktuellt inlägg. Är rätt bokad i helgen oxå men vi hinner absolut ta en fika och träffas någondera dagen, helst lördagen i så fall! Eftersom jag är en hemlig agent har jag hemligt nummer, men be om mitt mobilnummer av Carlos så kan du messa om du är påväg!! Vore görgött om du är på g!!! :)
    Nationaldagen eller Maratonloppet som hägrar!?? ;)

  16. tomaskarls Says:

    Maria baby, you’re too kind! Vad är det för gammal kvinna du tänker på? :)

    Vadå konventionella tankar? Det att jag tycker att en traditionell Lucia ska vara kvinna, om inte är det mer en plojgreg, en kul grej? Det har jag ju fått höra att det är ett tydligt tecken på att man är en mansgris, om man tycker så :)

    Tank, nå nu har Yvonne din mailadress. Tärningen är kastad :)

  17. Men se vilken stilig karl! :) I like!

  18. tomaskarls Says:

    Jenny H: Tack för komplimangen! :)

Kommentera

