Lång morgon

Jag är på en kurs i dagarna två, igår och idag. Den börjar först 0830 HRS på Stundars. Eftersom jag vaknade den vanliga tiden ändå så har jag nästan en halv timme ännu innan jag kan åka, trots att jag slöat. Därav detta svammel…

Vi har juni redan. Tiden går snabbt. Man känner sig och låter gammal när man jåmar om att tiden går snabbt. Trots detta känns de två månaderna fram till semestern väldigt långa just nu. Borde man ändå ha tagit semester tidigare?

Å andra sidan. När semestern är slut är det bara två månader kvar av kontraktet på Iso W. Det i sin tur känns som en väldigt kort tid.

Idag när kursen är slut, någon gång efter 1500 HRS, ska jag cykla, minst två timmar. Två timmar på cykeln känns som en kortare tid än två timmar framför datorn på jobbet.

Hmmm… Allt är relativt…

2 svar to “Lång morgon”

  1. Hear hear!

  2. tomaskarls Says:

    Liza: Du är en lustig en du… :)

Kommentera

