Never mind…

…jag gjorde det själv.

4 svar to “Never mind…”

  1. Tankesultanen Says:

    Kom du ihåg att putsa benen på bordet oxå?? Jag hatar då jag sitter med mina Julio Iglesias vita kalasbyxor vid ett nyvaskat bord.. och så ger bordsbenen ränder på dem..

    Lukten av öl är påtaglig i denna här staden just nu. Undrar om jag är smått berusad?? ;) Ha en trevlig sabbat, shalom!

  2. tomaskarls Says:

    Tank: Klart jag putsade benen oxo. Bordet är nu lika rent som ett operationsbord.

    Öl? Är du full?

    Trevlig sabbat till dig oxo!

  3. Vad fick du för belöning då? :)

  4. tomaskarls Says:

    Jenny: Jag vet inte. Jag har den innestående. Jag ska fundera lite ännu :)

Kommentera

