Gomorron Världen!

Tänkte bara önska Er en God Morgon, En God Dag och En Trevlig Helg, sen när dagen och helgen kommer!

Nu ska jag dra iväg till Runsor för sista gången den här veckan. Hoppas att arbetsdagen går så smärtfritt som möjligt och att pulsen inte behöver stiga över 160 någon gång.

Om det är någon som känner sig trött och seg så här på morgonkvisten kan ni lyssna på den här riviga finska folkmusiken.

Jätä pelkosi taaksesi tänääään… Ukkonen!!!… Tralala, tralala…. Turha seurasta pelätä on, mut pelätääään elämäää…. Tididiiii….

3 svar to “Gomorron Världen!”

  1. haha! Tack för den. Jag kan inte lyssna på den för min sambo sover – ids inte vecka honom så brutalt. Men din sång räcker bra till!
    Ha en bra morgon, dag, och helg du också Tomas! :)

  2. Okej, nu är jag vaken :)

    Ha en bra helg!

  3. tomaskarls Says:

    Jenny: Varsågod! Något som hade varit brutalt är om din sambo skulle ha vaknat till min sång :)

    Kat: Bra! :)

Kommentera

