Love

Dagens tema har varit bröllop.

Kusinen gifte sig i Nykarleby med sin Sandra. Det är ingen tvekan om att det var ett förälskat par som gifte sig.

Vickan och Daniel gifte sig kungligt i Stockholm. Jag fick nästan lite dåligt samvete för att jag skrev det här inlägget om Vickan och Daniel. Meningen var inte att såga Vickans och Daniels bröllop ,i sig, utan den, som jag ser det, oproportionerliga uppmärksamhet det får. Jag tror nog att de hade gift sig fast bröllopet hade gått av stapeln i Ockelbo.

Så vad passar väl bättre som avslutning på den här dagen än den här låten.

4 svar to “Love”

  1. Javisst var det härligt att de fick varandra till slut? Victoria var såååå vacker och jag satt nog med tårfyllda ögon ett antal gånger! Leendet på deras läppar gick ju inte att undgå och man satt ju nog själv där med ett likandant under nästan hela tillställningen! Missade vigseln men fick som tur se glimtar från den under kvällen lopp! :)

  2. Tankesultanen, yrar.. ;) Says:

    Ja, det var så vackert så.. jag fick i gång flödet av tårar under dagens lopp så pass mycket att resten nu rinner ur näsan.. näsduken var framme hela dagen.. ;)
    Vilka fina bilder jag tog på brudparet, Vickan som log mot mig med sitt huvud på sned. Och Vesslan som satt stel som en pinne och tittade bort.. ;)

    Nu ska jag åka österöver, och för andra gången nyförkyld. :(

  3. Kat. (litet bröllopsyr ännu idag) Says:

    Han är ingen vessla, inte heller en groda. Han är en riktig Prins ;)

  4. tomaskarls Says:

    Liza: Vigseln lär nog kunna gå att ses i efterskott :)

    Tank: Se inte så sur ut för att du ska hem till fosterlandet!

    Kat: Precis! Han är ingen vessla. Det är bara Tankis som är kall och cynisk :)

Kommentera

