Kvällens vaggvisa

Med risk för att uppfattas som lite löjligt nostalgisk, något jag kan stå ut med, uppmärksammar jag att det idag gått 19 år sen Freddie Mercury dog.

Mercury, antagligen en av de bästa kombinationerna sångare och artist genom tiderna. Jag blir aldrig trött att lyssna på den här musiken eller se framträdandena (i dagens läge via Youtube).

Nåväl, det finns hur många videosnuttar som helst man kunde spela. Det är omöjligt att välja. Men jag tog den här. Mycket bättre än så här blir det knappast…

5 svar to “Kvällens vaggvisa”

  1. Jag håller med. Han var f*cking outstanding. *avgudar*

  2. tomaskarls Says:

    EllerhurJenny!!

  3. Tänk att det är så längesedan han dog..

  4. Håller också med!!!

  5. tomaskarls Says:

    Monica: Tiden går…

    AnMa: Hmmm…

Kommentera

