En liten…

…bild bara.

Kommer inte på något fyndigt att skriva. Så jag slänger iväg en bild, bara sådär.

Egentligen tycker jag det är er tur nu, bästa bloggläsare, att skriva en kommentar. Jag ser ju att det är många som läser men bara ett fåtal som kommenterar. Ni kan ju moikka och säga vem ni är iaf. Det hör till gott uppförande att presentera sig… :)

Anyway, bilden är från samma matlagningssession som Créme Bonjour asken. Hela processen att fixa den maten orkade jag inte publicera då, men några av bilderna blev bra, så de kan vi kolla på. (Märk rimmet).

Tre Deciliter Grädde

12 svar to “En liten…”

  1. hej
    pok
    oao

  2. Robban Says:

    hej:)

  3. tomaskarls Says:

    Anni: Ok, dig visste jag om :) PoK OaO

    Robban: Roligt att se dig här! :)

  4. Nå hej :) Brukar också lura här i bakgrunden men inte säga så mycket … men jag tänker desto mer då kanske. Skrattade gott åt din creme bonjour-bild häromsistens!

  5. Tankesultanen Says:

    Hej! Jag kallas för Tankis och är espressoberoende.
    Du vet inte vem jag är, men jag vet vem du är. Jag brukar kolla din blogg i bland, men vågar oftast inget skriva. Det var allt jag hade att säga. ;)

  6. tomaskarls Says:

    Leila: Vackert så!

    Tank: Nä, dig har man inte hört något av :)

  7. tittut…tittin…

  8. tomaskarls Says:

    Moi Kalle! :)

  9. Tjenare Tomas!

    Vet du om det är mycket is på Årvasfjäädin ännu?

  10. tomaskarls Says:

    Tjenare Jenny! Det lär det nog ska vara. För tidigt att fara dit och simma, du får ge dig till tåls några månader ännu :)

  11. Monica Says:

    En och en halv gräddburk…:)

  12. tomaskarls Says:

    Monica: Ja, typ 3 deciliter :)

Kommentera

