TJ-Error

Det blir ingen Botniacykling för mig i år. Jag tänkte att jag skulle erkänna det så här officiellt, då jag har babblat om det här på bloggen tidigare.

Orsaken är en skada, som inte gör det omöjligt att cykla men gör varje cykelpass till mer eller mindre en plåga från början till slut. Det är det inte värt. Tränandet och motionerandet ska ju ge positiv fillis, inte så att man drar sig för att fara iväg varje gång för hur sjukt det ska ta.

Nä, det är ingen ursäkt för att slippa träna. Jag har faktiskt försökt under våren. Och jag kommer att fortsätta med det som funkar, gymmandet och spinnandet. Så ser vi var landet ligger och hur livet ser ut nästa säsong.

Så blev det med det…

 

4 svar to “TJ-Error”

  1. Låter ju inte rimligt att ha ont hela tiden. Bra beslut.

  2. tomaskarls Says:

    Kat: Nä, det går helt enkelt inte…

  3. Ja så är det, det ska var kul! Eller åtminstone, som sagt, ”ge bra fiilis” :)
    Det kommer fler målsättningsmöjligheter, om det känns så! Vi kikar! :)

  4. tomaskarls Says:

    Liza: Så är det…

Kommentera

