Apple

Fuck!

Det här (bilden här nedanför) är inte vad man vill se när man ska börja mumsa i sig sista klyftan av ett upcuttat äpple.

Jag tänkte när jag sköljde äpplet, att ”Nog brukar det ju finnas en sån där Pirkka-etikett på alla. Men tydligen inte på det här”. Bevisligen hade jag fel.

Spelar: The Doors – Light My Fire

3 svar to “Apple”

  1. Tankesultanen Says:

    Märkte du inte det då du åt upp den nästsista biten?? På jobbet letar jag alltid febrilt efter etiketten och blir besvärad då jag inte hittar det.. för det måste ju finnas typ.. ;)

  2. Jag äter ofta upp etiketten. jag saknar nog vett och etikett!

  3. tomaskarls Says:

    Tank: Nä, det gjorde jag inte :)

    Maraia: Ja jösses… :)

Kommentera

