Kvällens vaggvisa

Med risk för att låta tjatig matar jag ut den här videon igen. Jag har matat ut den förut.

Men. Den tåls att lyssnas på. Så mycket bättre än det här blir det inte. Och jag vet att åtminstone kollegorna Annika, Pasi och Glenn håller med.

 

4 svar to “Kvällens vaggvisa”

  1. He has the most wonderful voice.

    Jag förlorade mitt hjärta för länge sedan för detta: http://www.youtube.com/watch?v=LawpDS-ihvY

  2. tomaskarls Says:

    Ja visst har han!

    Den låten du länkade till har jag faktiskt inte hört förut.

  3. Kristian Brunell Says:

    Queen i all ära. Har aldrig fastnat ordentlig för deras musik även om ju till och med jag inser deras otroliga musikalitet.

    Insåg just man likheterna mellan din inarbetade och min nyöppnade blogg. Det går ju alltid att åtgärda om det råkar störa någon. Vad är annars skillnaden mellan babbel och svammel?

  4. tomaskarls Says:

    Kristian: Ja vad är skillnaden mellan babbel och svammel? En bra fråga. Babbel är kanske mer en flod av ord och meningar som egentligen inte säger något fast de är ”tekniskt” förståeliga. Medan svammel är mer oförståeligt och osammanhängande.

Kommentera

