Mer tidningar

För er stackare som inte finns på Facebook.

Jag hade en photoshoot med Tidningshögen i morse. Det var ett sånt där ögonblick som dyker upp mitt i allt. Då man tänker ”Shit, var är kameran?!?”, och så försöker man fånga det man ser själv med kameran.

Klicka på bilderna för att se dom större

 

9 svar to “Mer tidningar”

  1. Rätt djup bild om man så vill. :)

  2. Ja, snygga bilder! Du borde förstora upp och framkalla till en plansch! Och lägga upp bredvid högen: :)

  3. tomaskarls Says:

    Liza: Så kan man väl uttrycka det :)

    Jenny: Tack! Jag ska överväga det :)

  4. pepparkornet Says:

    Personligen börjar jag bli riktigt fascinerad av den där tidningshögen..
    :)

  5. tomaskarls Says:

    Pepparkornet: Det tycker jag du borde vara :)

  6. Stiligt.

  7. tomaskarls Says:

    maria: Ellerhur! :)

  8. Alltså, SÅÅ snygga bilder! Du kan göra tavlor av alla dina ”tidningshögsbilder” och sälja dem till Vasabladet! De kan ha dem till att pryda sitt kontor med, och namnet på ”utställningen” kan vara: ”Kärleken till dagstidningen, VASABLADET” :)
    Detta menar jag helt seriöst, trots att det är första april!

  9. tomaskarls Says:

    CH: Tjaaa…. Det kunde jag kanske… Men någon kärlek till Vasabladet handlar det nog inte om :)

Kommentera

