No Comments

Det har kommit till min kännedom att det finns dom som  har problem med att kommentera här på bloggen, inte kan posta kommentarer.

Jag tänkte bara säga, for the record, att det har inget med mina inställningar att göra. Jag har inte ändrat på något här. Om ni inte kan kommentera så måste ni söka felet hos er själva.

Lycka till!

6 svar to “No Comments”

  1. Jag kan! Men då bör man ta i beaktande att jag är ju ändå jag! ;)
    Glad Påsk!

  2. tomaskarls Says:

    Liza, ok. Va bra! Men då ska man ju, som du säger, komma ihåg att det är ju dig vi talar om nu. Inte vem som helst :) Glad Påsk!

  3. Tankesultanen, yrar.. ;) Says:

    Jag tror att de som inte kan kommentera inte har alla fåren hemma.. MINA kommentarer går alltid fram. Men så är de bättre än andras oxå. :)

  4. tomaskarls Says:

    Tank: Är du full ikväll? Har du supit till då det är påsk? Du låter så kaxig :)

  5. Tankesultanen Says:

    *hick*

  6. tomaskarls Says:

    Tank: Hoppas du har en ordentlig krapula nu. Det har inte jag :)

Kommentera

