Jukkapalmen-En Uppdatering

Det är länge sen jag babblat om jukkapalmerna nu. Det har sin naturliga förklaring, inget händer. De, kvistarna jag kapat, hålls gröna men inte mycket mer. Och den ursprungliga stocken ser ganska död ut.

Men ikväll när jag skulle dra för gardinerna föll ljuset så vackert på den här kviststackarn att jag tog några foton, av vilka det här blev det bästa. Men det kan förstås inte återge det JAG såg.

Jukkapalmkvist i solljus. 

6 svar to “Jukkapalmen-En Uppdatering”

  1. Ja hon ser lite, febrig ut…men för övrigt en vacker bild. :)
    Tror jag såg dig på håll en dag, du har blivit rätt liten. Are you eating enough?

  2. tomaskarls Says:

    Det beror förstås på vad du jämför med, men jag äter nog tillräckligt :)

    Om du sett någon som var på gränsen till att äta för lite så var det någon annan :)

  3. Tankesultanen Says:

    Jag tror den ser finare ut på bilden än i verkligheten.. men jag följer historien om Jukkapalmen med stort intresse.. :)

  4. tomaskarls Says:

    Jasså, vad får dig att tro det?! :)

  5. Jag hade ju typ glömt din blogg, men inte mer ;)

  6. tomaskarls Says:

    Emilia: Det är förståeligt, jag skriver ju så sällan nuförtiden så det är förståeligt att man glömmer :)

Kommentera

