Tidningshögen Mot Slutet av Oktober.

Det börjar antagligen bli ganska tjatigt med den här tidningshögen. Men det är svårt att sluta när man en gång börjat.

Jag uppdaterade den idag. Lade upp den senaste månadens tidningar ovanpå det som varit. Det är lite av en ceremoni.

 

Tidningshögen som den ser ut nu

 

Ett uppifrånperspektiv

 

 

 

 

 

9 svar to “Tidningshögen Mot Slutet av Oktober.”

  1. tomaskarls Says:

    Puss Maria!

  2. Alltså…inte är det väl ”bara” årets Vasablad där? För du gjorde ju nog det här förra året också va? Och var är i såfall DEN högen?

  3. tomaskarls Says:

    Liza: Nä, det är nog mer än bara årets blad. Men jag vet faktiskt inte när det börjar. Det borde jag ju ha lagt på minnet :)

  4. Tankesultanen Says:

    Ja, skulle du inte kunna försöka ta ut den första tidningen och se vad det står på den??? Vore kul veta när du började med dina tokerier..! ;)

  5. jag börjar se det där växa till en slags tvångshandling…

  6. tomaskarls Says:

    Tank: Ja, om du kommer hit och håller upp de andra så länge jag drar ut den :)

    Maria: Då ser du fel. Här finns ingen tvångsaspekt.

  7. den imponerande tidningshögen i all ära, men hur står det till med jukkapalmen, lever den än?

  8. tomaskarls Says:

    Jodå, Jukkapalmen mår bra. Men den gör inte direkt någon progress så jag tycker det är tråkigt att skriva om den.

Kommentera

