Tidningshögen-just ja…

Det slog mig just att ni som ”bara” finns på bloggen inte sett något av Tidningshögen på länge. På Facebook har jag rapporterat regelbundet, och man tänker lätt att alla finns där. Men, det finns ju faktiskt folk som inte är med på FB oxo.

Anyway, här är några foton efter den senaste uppdateringen. Det blir mer och mer spännande. Få se hur, var och när det ”brakar”.

Klicka på bilderna för att se dom större.

Tidningar 27 Tidningar 28 Tidningar 29

7 svar to “Tidningshögen-just ja…”

  1. Jag gissar att den kommer att glida framåt och lite till vänster efter ca 45 vasablad dvs omkring midsommar.

  2. tomaskarls Says:

    Julia: Något i den stilen blir det nog.

  3. Tankesultanen Says:

    Jag tycker inte det är spännande. Jag tycker det är otäckt. Jag är rädd för dagen då allt faller och ditt liv är slut… ;)

  4. tomaskarls Says:

    Kat: Så kan man oxo uttrycka det.

    Tank: Det stämmer. Vad ska jag leva för sen då högen faller?

  5. En sak som är säker iallafall: Det blir en stol ledig hemma hos dig

  6. tomaskarls Says:

    Det blir det.

Kommentera

