Livstecken

Åkejdå, eftersom Liza tydligen börjar bli orolig för mig (vilket jag tycker var ganska smickrande) när jag inte skrivit på länge så ska jag knacka ner några rader.

Nej, jag är inte sjuk, det är inte därför jag är tyst. Visserligen har jag fått någå jävelskap i vänstra armen/axel som gör att den värker ordentlig mellan varven, men det är inte därför. Jag har bara dåligt med inspiration, bloggtorka som man säger på fackspråk. Sen kan man ju inte skriva om allt som snurrar i skallen heller.

Annars knallar det på. På Iso W. fronten intet nytt. Ganska passligt mycket jobb just nu för tillfället.

Jag gör något Giro o. någon Tour nu som då. Det är inte långt från 1000 km som jag cyklat nu. Däremellan någon Marsch. men inte så mycket med stavarna faktiskt.

Så länge det är bloggtorka tycker jag att ni ska göra som Depeche Mode, njuta av tystnaden.

14 svar to “Livstecken”

  1. Jag blev orolig precis just nu då läser på Vasabladets webbupplaga om att någon som blivit hotad med yxa i centrum av Vasa och att någon har hamnat med skördetröska i älven och att fellagrad potatis i butikerna är giftiga. Det var bra att du gav ett livstecken ifrån dig och det var för väl att du är välbehållen.

  2. Skriv hellre lite skit emellanåt, det tål vi. Det är lite tomt när du blir borta i sajberspejset.

  3. Jag gillar livstecken.

  4. Alltså va faen; skärp dej! Mera inlägg åt folket NU!!

  5. tomaskarls Says:

    hsg: Det där med skördetröskan var ganska hemskt. Vilket öde! :)

    Kerstin: Så du menar att det skulle vara ett undantag om jag skrev skit?! Det måste ju tolkas som en positiv recension.

    Kat: Yrkesskada?! :)

    Kerstin igen: Hörrö, med den där tonen kommer du ingen vart med mig! :)

  6. Lavemang™ Says:

    tomas jag har två biljetter till DM i hesa på golvet… vet inte med vem jag skall fara, är du intresserad?

  7. tomaskarls Says:

    Lavis: När är det?

  8. Lavemang™ Says:

    du som delvis lever i cyberrymden borde väl kunna ta reda på det själv.

    Det är den första tisdagen i februari 2010 om jag inte minns helt fel.

  9. Vad är DM?

  10. Kom just på det själv: går det att radera kommentarer?!!! :)

  11. Lavemang™ Says:

    Kat… det är ju just dethär förståsigpåarna varnat för. De dumheter man lägger ut på nätet finns kvar för allmänt beskåndande i all evighet.

    spooky!

  12. Till mitt försvar:
    Observera att det bara gick 1 (en) minut tills jag kom på det :)

  13. tomaskarls Says:

    Lavis: Det är klart att jag hade kunnat, men jag iddes inte.

    Om det är mitten av veckan måste jag nog tacka nej, för jag antar att det inte är i Vasa.

    Kat: En ödesdiger minut :)

  14. Lavemang™ Says:

    inga stora band kommer till finland på en helg… så är det bara… tyvärr. Större städer och länder tar de på helgerna och veckorna fyller de ut med småstäder typ helsingfors.

Lämna en kommentar